falkoner (falkoner) wrote,
falkoner
falkoner

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

Про дорогу

Залишу вдома свій годинник, втечу від справ і від погоди,
Усе забуду, все покину, і ніц мені не буде шкода.
Нехай мій гаманець порожній, моя дорога невідома,
Я стану вільним подорожнім, найголовніше вийти з дому.

Як відомо тим, хто трошки читає цей журнал , то
АНБ Україна і Львівська міська рада організували поїздку у Львів группи блоґерів. Укрзалізниця тягнула з відповіддю на рахунок квитків і дотягнула до того часу, що купити квитки власними силами було неможливо, через їх відсутність.
Але на допомогу прийшла компанія " Інтерсіті", яка і відправила частину групи з Києва до міста Лева.
Пост може здатися рекламним, але то не так, до того ж в той вечір збулася одна моя маленька мрія дитинства. Тож я тупо на позитиві пишу)).

lviv-18.jpg

На захід ми їхали потягом українського виробництва "Тарпан", який на пероні я трохи ото переплутав з російським "Сапсаном" і трохи побурчав з того приводу.
Але виявилося, що компанія "Інтерсіті" має 2 таких поїзди і ще 10 славнозвісних "Х'юндаїв"

Цією і іншою цікавою інформацією з нами поділився представник компанії "Інтерсіті" Олександр. Ми як почали розмовляти, так і проговорили до Львова. Відкрив багато цікавого для себе, багато чого просто вразило.

lviv-1.jpg

lviv-2.jpg

Розкажу тезово. Розвію багато міфів що в інтернетах пишуть.

"Інтерсіті" - таки державна компанія. Вона підпорядковується Укрзалізниці, але є таки незалежним підприємством.

Як не дивно, компанія отримує зараз прибуток. Але то, якщо враховувати теперішні показники. Проте треба виплачувати лізинг ще.

Виплачувати лізинг треба буде ще до 2021 року. Але й тут є позитив. Кредит гривневий, з такими темпами інфляції, років через 10 будь-який провідник зможе закрити кредит з однієї своєї зарплатні)).

Найбільш завантаженим напрямком на данний момент є Харків. Подумують навіть пустити четверту пару поїздів туди.

lviv-15.jpg

Ціни на квитки в другому класі регуються державою і вони є статичними. Встановлювати ціни за проїзд в першому класі компанія " Інтерсіті" може сама, тому тут зараз ввели принцип як у лоукостів - раніше купив квиток, заплатив менше. Якщо купити квиток як тільки він з'явився в продажі , то можна заплатити до - 15 % від базової ціни, якщо ж купувати квиток в останній момент, то до базової ціни додається 15 %.

Середня завантаженість поїздів "Інтерсіті" по Україні зараз сягає 70-80 відсотків, що є майже граничним світовим показником. Далі два виходи - або піднімати ціни, або закупати нові потяги і вводити нові маршрути. Ви ж розумієте, що на нові локомотиви зараз грошей нема)).

Про поломки. Говорили багато, але нам пояснили таке.
"Х'юндаї" закупали в терміновому порядку перед Євро 2012 і просто не встигли їх протестувати і адаптувати для наших доріг. Зараз аварії і зупинки незаплановані майже зникли.

На рахунок крайнього сходження з рейок потягу "Інтерсіті" - там спрацював людський чинник. При переключанні стрілок диспечер затупив. Наразі, поїзд вже на маршрутах.

Аллілуя! Нарешті в "Інтерсіті" таки працюватиме нормально Wi-fi. Зараз тестування проходить в двох потягах, от я тільки не запитав в яких же)) Так , інтернет буде безкоштовним, але трохи реклами доведеться подивитися.

От ви кажете , що раніше буди всюди дніпропетровські, потім донецькі, а зараз вінницькі)) А Вінниця, між тим "врятувала" маршрут Київ - Одеса . Свого часу він страшно програвав приватним перевізникам і по часу і по вартості. Але не маршрут таки не закрили через великий пасажиропотік з Вінниці в обидві сторони, а там і ціни на бензин злетіли))).

Швидкість збільшити зараз нереально. І навіть не колії винні, а стан ліній електропередач . Все застаріле, а ремонтувати і міняти - то шалені гроші.

lviv-14.jpg

Отаке згадав, щось точно забув, а щось переплутав. Але все затьмарило те. що я таки прокатався в кабіні поїзда! Мрія дитинства! Почалося все з того, що в процесі розмови
a-s-k-e-t запитав , чи можливо подивися на кабіну. Виявилося що дуже навіть можна. Олександр отримав добро від начальства і ми потрапити в святую святих кожного поїзда.

Через те, що свого часу Фреймут потрапила в кабіну був скандал.



Компанія, кста, взяла до уваги деякі зауваження Ольги Фреймут і виправила недоліки. Наприклад гроші стюарти беруть без рукавичок. Ну і це, мені то все розказали, а потім я погуглив відео. Бо насправді мені глибого паралельно на Фреймут, бо жодної її програми я не бачив.

Але я чото відволікся. Про кабіну машиністів.

lviv-3.jpg

lviv-4.jpg





lviv-5.jpg

Кабіна наворочена. Наголошую, це український поїзд "Тарпан". Доречі " Тарпан" це вид дикого коня, водиться здебільшого в Польщі, пшеки навіть трохи образилися. що в них назву перехопили.

В кабіні є екрани. на які виведено зображення з купи камер. Дальня, ближня, задня, бокові... машиніст завжди в курсі , що твориться навколо потягу.

lviv-7.jpg

lviv-10.jpg

До максимальних 160 ми так і не рогналися, поряд була станція .
lviv-11.jpg

Нас взагалі попросили, бо якщо працівники станції побачать в кабіні зайвих людей, можуть сприйняти то як терористичну загрозу. Я не жартую. В них такі інструкції.

А така кнопочка знаходиться над головниммашиністом і він мусить її натискати кожні 20-30 секунд. При не натисканні автоматика може подумати , що людині стало зле і почати гальмування.

Ще дізнався цікаву річ коли потяг наближається до станції. або йому назустріч рухається інших потяг, то помічник машиніста встає і відхожить вглиб кабіни з спину старшого машиніста. То давня традиція, яка введена в цілях безпеки. Якщо щось станеться ( колода звилиться з товарного вагону, чи камінь хтось кине) то в кабіні завжди має бути здорова людина.

lviv-13.jpg

Отак непомітно і дуже цікаво пролетіли 5 годин до Львова. Просто хочеться подякувати компанії "Інтерсіті " і за квитки, і за імпровізовану екскурсію поїздом. Ми ще напросилися трохи і в депо їхнє, тож чекайте найблищим часом анонсів. Думаю , то теж буде цікаво багатьом.

lviv-16.jpg

До Києва ми теж поверталися в "Інтерсіті", але на "Х'юндаї". Але я нічого не розкажу, спав майже всю дорогу. Що ж мене так стомило? Все розкажу. Не перемикайтесь.

lviv-17.jpg






Оригінал публікації ось туточки
Tags: 650 d, блоґтур, відео, дитинство, львів, подорожі, позитифф, фото, цікаве
Subscribe

  • Про маяки

    Що тут лишилось під контролем? Тільки не ти, тільки не я. Наші сигнали ослабли й охололи, Ти погасив для мене свій маяк. Magandang umaga po Що…

  • Про 2020

    Новий рік летить по світу На білому коні, А мороз малює квіти На твоїм вікні. Good morning Ну чо, як рік пройшов? Оригінал публікації ось…

  • Про працю

    Грицю, Грицю, роби хліб! Кахи-кахи! Щось охрип... Грицю, Грицю, до Марусі! "Зараз, зараз уберуся!" Kaliméra На яку б роботу ви…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 22 comments

  • Про маяки

    Що тут лишилось під контролем? Тільки не ти, тільки не я. Наші сигнали ослабли й охололи, Ти погасив для мене свій маяк. Magandang umaga po Що…

  • Про 2020

    Новий рік летить по світу На білому коні, А мороз малює квіти На твоїм вікні. Good morning Ну чо, як рік пройшов? Оригінал публікації ось…

  • Про працю

    Грицю, Грицю, роби хліб! Кахи-кахи! Щось охрип... Грицю, Грицю, до Марусі! "Зараз, зараз уберуся!" Kaliméra На яку б роботу ви…