falkoner (falkoner) wrote,
falkoner
falkoner

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

Про шлюзовку

Поздно! Я отпускаю свои корабли,
Я не хочу оставаться!
Поздно! Ты будешь вслед мне кричать: «Уходи»!
Я буду громко смеяться!

А розкажу но я вам , про шлюзовку на Київському водосховищі.


Вчора шлюзовалися "знизу-вверх", тобто виходили з акваторії Києва в Київське фотосховище. Але про все по порядку.




Що взагалі таке шлюз. Шлюз - механічний засіб регулювання рівня води на водоймах різного типу.
Якщо розглядати то з точки зору судоплавства -гідротехнічна споруда, призначене для пропуску суден між бьефами гребель, судноплавних каналів і т.п. На фото вище не шлюз, а турбіни Київської ГЕС.

А це вже фото з нижнього б'єфу по дорозі в шлюз.


Бажано за годину-півтори дзвонити на шлюз і попереджувати про свій прихід. Так як на завтра ( тобто сьогодні) мали бути перегони, яхт йшло багато. Ми попросили, щоб нас почекали. Нам пообіцяли що почекають, і наєбали звичайно))



Шлюз закрили перед носом, чекаємо своєї черги біля причальної стінки.

Всього 40 - хвилин очікування, 1 чашка кави, 3 цигарки, банка тунця, 50 гр самогону, 5 корнюшончиків на закус - відкриваються ворота і ми заходимо в шлюз. Кста, тут яхтсмени виконують сві правила судоходства ( що не часто буває) . Одягають рятувальні жилети.



Шлюз - це таки велика бетонна камера, по стінкам якої розташовані рими.

Грубо кажучи - великі поплавки з крючками,які піднімаються і опускаються разом з рівнем води, до них прив'язуються суда, щоб їх не носило по шлюзовій камері.



Штука корисна, але доволі таки небезпечна. Буває рими клинить і вони завмирають на місці. За цим треба слідкувати, і різати/знімати шкоти, бо лодки то не клинить і вони продовжують підніматися/опускатися... а далі можна або повиснути на стіні. або перевернутися.. але то затупити треба конкретно.



Обережно , двері зачиняються.


Ворота зі сторони Київського моря. Шлюз наповнюється, Під водою відкриваються заслонки і вода під дією звичайних фізичних сил набирається з акваторії Київського моря.



Ми піднімаємося приблизно на 10 метрів над рівням Дніпра в Києві.



Найнеприємніша процедура - оплата шлюзування)

В Київському шлюзі це коштує 189, 6 грн. Однаково і для яхточки довжиною 6 метрів і для баржі, яка везе продукції якоїсь на мільйони гривень. Все логічно.



Опускаються верхні ворота і ми виходимо в верхній б'єф, по дорозі крикнувши солдатам ( так, в цьому році там з'явилися і солдати... і кулеметні гнізда... ну я правда не фоткав їх. думаю не треба)"Слава Україні!" . Солдатики відмороженими виявилися.. промовчали.



В Києві, верхній б'єф побудований аванпортом, але якось по рагульному і захищає тільки якщо вітер східний.



Ну а далі виходимо за маяк на молі аванпорту ( саме біля нього овоч ставив сенітки в минулому році) виходимо на відкриту воду...і... вйо!)






Оригінал публікації ось туточки
Tags: 650 d, вітер, київ, фото, яхти
Subscribe

  • Про міста

    Але це було щастям: у ночі туманні та хмарні заблукати у місті, де квітнуть осінні ліхтарні, і довіку ходити удвох по висячій плантації, де…

  • Про воду

    Повільний корабель вантажений піснями темряву випалює сигнальними вогнями, Пливе до нестями, пливе до знемоги. Шукає землю любові і тривоги.…

  • Про кольори

    Хочеш, я твоїм кольором буду, Восьмим кольором, восьмим чудом, Білим... я буду білим, як сніг, Якщо ти ним бути дозволиш мені. Kaliméra…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments