falkoner (falkoner) wrote,
falkoner
falkoner

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

Про інтернет. Цікаво.

Хочу заниматься любовью подруга с тобой через сеть интернет
Чтоб ты наплодила таких же как мы современных
Насилие это смешная вещица , оставьте в покое меня
Не оставляйте меня одного



Ресурс Pingdom зібрав дуже цікаву статистику, що стосується розвитку і статистики Інтернету у минулому році. Найцікавіші дані, що дають уявлення про масштаби Мережі, представлено далі у цій публікації.


Електронна пошта:

  • 3,146 млрд – число облікових записів електронної пошти по всьому світу;
  • 27,6% – Microsoft Outlook був найпопулярнішим клієнтом електронної пошти;
  • 19% – відсоток спаму, який надійшов на електронні адреси підприємств, незважаючи на спам-фільтри;
  • 112 – число листів, що відправляються і приймаються середньостатичним корпоративним користувачем щоденно;
  • 71% – частка спаму у світовому трафіку електронної пошти (станом на листопад 2011 року);
  • 360 млн – число користувачів Hotmail (найбільшої служби електронної пошти у світі);
  • $44,25 – приблизна сума повернення на $1, вкладений у email-маркетинг у 2011 році;
  • 40 – стільки років пройшло з моменту відправлення першого електронного листа у 1971 році;
  • 0,39% – частка ящиків зловмисників (станом на листопад 2011 року).

Сайти:

  • 555 млн – число веб-сайтів у світі (станом на грудень 2011 року);
  • 300 млн – число нових сайтів, що з’явилися у 2011 році.

Веб-сервери:

  • 239,1% – зростання числа веб-сайтів Apache у 2011 році;
  • 68,7% – зростання числа веб-сайтів IIS у 2011 році.
  • 34,4% – зростання числа веб-сайтів NGINX у 2011 році;
  • 80,9% – зростання числа веб-сайтів Google у 2011 році.

Електронна пошта:

  • 3,146 млрд – число облікових записів електронної пошти по всьому світу;
  • 27,6% – Microsoft Outlook був найпопулярнішим клієнтом електронної пошти;
  • 19% – відсоток спаму, який надійшов на електронні адреси підприємств, незважаючи на -фільтри;
  • 112 – число листів, що відправляються і приймаються середньостатичним корпоративним користувачем щоденно;
  • 71% – частка спаму у світовому трафіку електронної пошти (станом на листопад 2011 року);
  • 360 млн – число користувачів Hotmail (найбільшої служби електронної пошти у світі);
  • $44,25 – приблизна сума повернення на $1, вкладений у email-маркетинг у 2011 році;
  • 40 – стільки років пройшло з моменту відправлення першого електронного листа у 1971 році;
  • 0,39% – частка ящиків зловмисників (станом на листопад 2011 року).

Сайти:

  • 555 млн – число веб-сайтів у світі (станом на грудень 2011 року);
  • 300 млн – число нових сайтів, що з’явилися у 2011 році.

Веб-сервери:

  • 239,1% – зростання числа веб-сайтів Apache у 2011 році;
  • 68,7% – зростання числа веб-сайтів IIS у 2011 році.
  • 34,4% – зростання числа веб-сайтів NGINX у 2011 році;
  • 80,9% – зростання числа веб-сайтів Google у 2011 році.

Веб-сервери у 2011 році

Доменні імена:

  • 95,5 млн – кількість доменних імен у зоні .com на кінець 2011 року.
  • 13,8 млн – кількість доменних імен у зоні .net на кінець 2011 року.
  • 9,3 млн – кількість доменних імен у зоні .org на кінець 2011 року.
  • 7,6 млн – кількість доменних імен у зоні .info на кінець 2011 року.
  • 2,1 млн – кількість доменних імен у зоні .biz на кінець 2011 року.
  • 220 млн – загальна кількість зареєстрованих доменних імен (станом на третій квартал 2011 року);
  • 324 – число доменів вищого рівня;
  • 28% – частка ринку BIND, DNS-сервера №1;
  • $2,6 млн – вартість social.com, найдорожчого доменного імені, проданого у 2011 році.

Інтернет-користувачі:

  • 2,1 млрд – загальне число користувачів Мережі у світі;
  • 922,2 млн – число користувачів Мережі в Азії;
  • 476,2 млн – число користувачів Мережі в Європі;
  • 271,1 млн – число користувачів Мережі у Північній Америці;
  • 215,9 млн – число користувачів Мережі у Латинській Америці та країнах Карибського басейну;
  • 118,6 млн – число користувачів Мережі в Африці;
  • 68,6 млн – число користувачів Мережі на Близькому Сході;
  • 21,3 млн – число користувачів Мережі в Австралії й Океанії;
  • 45% – частка інтернет-користувачів у віці менше 25 років;
  • 485 млн – число користувачів Мережі у Китаї, більше, ніж у будь-якій країні світу;
  • 36,3% – частка інтернет-користувачів у Китаї по відношенню до всього населення цієї країни;
  • 591 млн – число фіксованих (провідних) інтернет-підключень у світі.

Соціальні мережі:

  • понад 800 млн – число користувачів наприкінці 2011 року;
  • 200 млн – число нових користувачів Facebook за 2011 рік;
  • 350 млн – число користувачів Facebook, які користуються службою зі своїх мобільних телефонів;
  • 225 млн – кількість облікових записів ;
  • 100 млн – число активних користувачів Twitter у 2011 році;
  • 18,1 млн – стільки людей стежать за оновленнями облікового запису Леді Гага, найбільш популярного користувача Twitter;
  • 250 млн – число щоденних записів у мережі Twitter (жовтень 2011 року);
  • 1 – #egypt став найпопулярнішим хештегом у Twitter;
  • 8868 – число повідомлень за секунду у Twitter під час нагородження MTV Awards Video Music, яке відбулося у серпні;
  • 39 млн – число блогів Tumblr наприкінці 2011 року;
  • 70 млн – число блогів WordPress наприкінці 2011 року;
  • 1 млрд – число повідомлень, що відправляються за допомогою WhatsApp (станом на жовтень 2011 року);
  • 2,6 млрд – загальне число облікових записів служб миттєвих повідомлень;
  • 2,4 млрд – кількість облікових записів у соціальних службах по всьому світу.

Мобільні підключення:

  • 1,2 млрд – число активних широкосмугових мобільних інтернет-підключень по всьому світу у 2011 році;
  • 5,9 млрд – число мобільних з’єднань по всьому світу у 2011 році;
  • 85% – частка мобільних телефонів з веб-браузером з поставлених на ринок у 2011 році.
  • 88% – частка iPad у світовому веб-трафіку з планшетів станом на грудень 2011 року.

Настільні браузери:

Настільні браузери у 2011 році

Відео:

  • 1 трильйон – число переглядів відео в ;
  • 140 – кількість переглянутих роликів на YouTube на кожну людину на Землі;
  • 48 годин – тривалість відео, завантажуваного кожну хвилину на YouTube;
  • №1 – найпопулярнішим роликом в YouTube у 2011 році був кліп “П’ятниця” Ребекки Блек (Rebecka Black);
  • 4189214 – число нових користувачів на Vimeo;
  • 201,4 млрд – число переглядів відеороликів у Мережі за 1 місяць (станом на жовтень 2011 року);
  • 88,3 млрд – число переглядів відеороликів на сайтах Google за 1 місяць (станом на жовтень 2011 року).

Зображення:

  • 14 млн – кількість облікових записів Instagram, створених у 2011 році;
  • 60 – середня кількість фотографій, які завантажують на Instagram щосекунди;
  • 100 млрд – число фотографій на Facebook до середини 2011 року;
  • 51 млн – загальне число зареєстрованих на користувачів;
  • 4,5 млн – число фотографій, які завантажують щодня на Flickr;
  • 6 млрд – кількість фотографій, які зберігаються на серверах Flickr (станом на серпень 2011 року);
  • №1 – Apple iPhone 4 був найпопулярнішим “фотоапаратом” на Flickr у 2011 році.

Чого чекати у 2012 році?

Немає причини для припинення подальшого зростання Мережі. Люди будуть ще більше використовувати Інтернет у своєму житті. Вже сьогодні багато хто не може уявити своє життя без всесвітньої павутини. Добре це чи погано, але Інтернет сьогодні – критично важлива складова майже всього, що ми робимо.


Tags: стирено на просторах інету, хачу всьо знать, це пиздець, інтернет
Subscribe

  • Про дороги

    І більше... Але врешті, а втім Якби в мене був дім Я б лишила його на людей, на котів Я б пошила усіх, я не люблю кутів! Shuprobhat Куди ви…

  • Про етапи

    Ах життя моє — кругле як м'яч, Ти з яких зірвалось шківів. Души мене. Кров'ю моєю пияч. — Так ніхто тебе не любив. สวัสดี ครับ Який…

  • Про відтінки

    Життя красиве, коли кольорове, Значить получилося, дякувати Богу. Якщо все сіре і кольору бракує, Тоді біда... хіба що намалюєш. Доброго ранку…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments