falkoner (falkoner) wrote,
falkoner
falkoner

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

Про літаки. Цікаве

Мій ранок повертається
Я у розпачі
Літак там за обрієм тане
Я у ночі, я у темряві, я у розпачі
1 квітня 1915 року у розпал Першої світової війни над німецьким табором з’явився французький літак і скинув величезну бомбу. Солдати кинулися врозтіч, але вибуху не дочекалися. Замість бомби приземлився великий м’яч з написом “З першим квітня!”.


Слово “літак” існувало задовго до появи авіації. Літаками називалися самохідні річкові пороми, а також ручні ткацькі верстати з особливим пристосуванням для більш зручного перекидання човника.

Шведська компанія SAAB була заснована у 1937 році і спочатку виробляла лише військові літаки. Тільки двоє з інженерів SAAB мали водійські права.

Логотип компанії BMW успадкований від її “батька” – компанії Rapp Motorenwerke, що виробляє двигуни для літаків.

Томас Едісон намагався розробити вертоліт, але припинив експерименти після серії вибухів, що зруйнували частину його фабрики.

Американський літак-розвідник SR-71 Blackbird при звичайній температурі має у своїй обшивці зазори. У польоті обшивка розігрівається через тертя об повітря, і зазори зникають. Цей літак не можна заправити на землі, адже паливо витече через зазори: його повністю заправляють тільки у повітрі.

У німецькому бомбардувальнику часів Другої світової війни Юнкерс Ю-87 була передбачена сирена, яка приводилася у дію зустрічним потоком повітря. Вона призначалася для психологічного впливу на супротивника.

Під час Другої світової війни пілотам союзників, що літали над регіонами проживання первісних племен, рекомендували брати з собою мотузку на випадок вимушеної посадки. Мотузку потрібно було дістати при наближенні аборигенів і робити з неї фігуру типу “колиски для кішки”. Кілька разів льотчикам це дійсно допомогло.

Індіанець по імені Джеронімо був постійною проблемою для американської армії протягом другої половини XIX століття. Є легенда, що, ховаючись від переслідування, він стрибнув з крутого обриву в річку зі своїм ім’ям на вустах. З тих пір з криком “Джеронімо!” стрибають з літаків американські десантники.

В азіатській високогірній державі Бутан лише один аеропорт з бетонованим покриттям злітної смуги – Паро. Він знаходиться на висоті 2235 метрів в оточенні гір-п’ятитисячників і вважається одним з найскладніших у світі. Тільки вісім пілотів у всьому світі сертифіковані для здійснення посадок у цьому аеропорту.

Після Другої світової війни на островах Тихого океану поширився культ карго. Аборигени будують з дерева та соломи точні копії злітно-посадкових смуг, аеропортів і радіовишок. Члени культу вірять у те, що ці споруди залучать транспортні літаки (які вважаються посланцями духів), заповнені вантажем (карго).

Tags: висота, стирено на просторах інету, цікаве
Subscribe

  • Про колеса

    І вогонь займає міста, як гнізда пташині, і варту сліпить з могил світло коштовних металів, і сатана засинає під ранок у своїй машині, але не…

  • Про кар'єру

    Хей, брат, навіщо лишати на потім Пусті слова, завал на роботі? І кожен раз стиснуті груди Хто проти нас? Тут наші люди Так було, так є і так буде.…

  • Про колеса

    Е-гей, перехожий, будь обережний, Не покидай тротуар, Відступіться, побережіться, Їде незвичайний екземпляр. Goede morgen Як часто ви…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 9 comments