falkoner (falkoner) wrote,

• Location:
  • Mood:
  • Music:

Про Боржомі. Частина перша. Багряні гори.

Я зійду високо в гори
І тебе візьму з собою -
Красою цих гір чудових
Помилуємось разом з тобою...

Про Баку. Частина перша. Космос
Про Баку. Частина друга. Бульвар
Про Грузію. Частина перша. Батумські танцюючі фонтани
Про Тбілісі'17. Частина перша. Незапланована
Про Тбілісі'17. Частина друга. Панорамна

Найпростіший, найдешевший, а головне найзручніший ( я не кажу вже про колорит) спосіб добратися з Тбілісі в Боржомі - це звичайна електричка.
За розкладом з Тбіліського з/в вона відправляється о 6:35 і о 16:15, в дорозі - 4 години ( машиною, або маршруткою 2,5 години), а коштує то задоволення всього 2 ларі (квитки продаються прямо в вагоні).
Якщо виїджаєте зранку (як ми), то спочатку можна доспати, бо найцікавіше за вікном починається після Хашурі, коли потяг завертає в сторону гір.

Borjomi17_-42

Вийшли ми на станції Боржомі, яка втім не не кінцевою, кінцевою є Боржомі парк, яка є ближчою до центру. Ми ж вийшли раніше, бо звідси було ближче до нашого хостелу.

Borjomi17_-1

Borjomi17_-3

З минулого мого відвідування містечка ситуація з житлом для туристів тут змінилася. Явно в кращу сторону. Коли я приїджав сюди восени 2014 , тут не було жодного хостелу, з готелями і гостьовими будинками була печаль.
Зараз тут вже постійно працюючих кілька хостелів.
Ми вибрали
RiverSide Hostel Borjomi . Не фурор, але непоганий. Нас зустріли , дозволили лишити речі до чекіну.

Ми ж пішли в центр. Ну і звичайно ж за водичкою).

По дорозі таки дійшли до станції Боржомі Парк. Виглядає вона звичайно якоюсь трохи підзакиною... Тільки два ресторани в приміщенні оживляють будівлю. Але то ввечері.

Borjomi17_-6

Побачили електричку, якою приїхали - її готували до зворотнього рейсу.

Borjomi17_-5

Ця електричка і ще вузкоколійка до Бакуріані, єдині маршрути залізницею з Боржомі.
Це я про пасажирські перевезення кажу. Мінералку залізницею звідси також думаю вивозять.

А колись був дуже популярний курорт.

Borjomi17_-4

Прямо навпроти станції знаходиться маленький парк. Посеред нього доволі старенька церква стоїть, але там були чи то похорони, чи то хрестини... якось не сфоткав .

Borjomi17_-7

В місті багато закинутих совкових пансіонатів монстроподібної архітектури. Але народна творчість також може радувати).

Borjomi17_-8

Рушили набережною ріки Боржомула ( яка, власне, і дала назву місту). Течія захована в кам'яні лещата.
По всій набережній поставлені симпатичні, винесені над водою альтаночки.

Borjomi17_-9

Borjomi17_-14

Borjomi17_-17

Є тут і кілька історичних будівель. Всі вони віддані в аренду якимось комерційним структурам, які і підтримують їх в хорошому стані. Цей ось будинок займає офіс компаній " Мінеральні води Боржомі" ( JSC "BORJOMMINWATERS").

Borjomi17_-12

Коли я був тут минулого разу , міст тільки-тільки добудували. Тоді він мене вразив. Правда, потім я ще кілька разів бачив схожі конструкції в інших країнах.

Borjomi17_-15

Borjomi17_-18

Перед входом в Національний парк "Боржомі" стоїть казково красива будівля. Будинок, під назвою «Фіруза» (Бірюза), був побудований в 1892 році іранським консулом на Кавказі, генералом Мірза-Різа-ханом в якості дачі. Назва будинку, рік будівництва та ім'я власника висічені на декоративних візерунках, що прикрашають будинок. Після смерті господаря, будинок служив в якості готелю, частини санаторію «Фируза» і музею.
Зараз в середині знаходиться готель . Кажуть доволі сучасний, але то ніяк не відобразилося на екстер'єрі будівлі.

Borjomi17_-19

Borjomi17_-20

Отак по трохи ми дійшли до Парку.
Що змінилося з того часу?) Ціни).
Тепер вхід в парк платний ( 2 ларі в день), подорожчала і вартість канатки. Раніше (восени 2014) дорога туди/назаж коштувала 2 ларі, зараз 5 ларі в одну сторону.

Поїхали ж).

Borjomi17_-22

Перша будівля заводу мінеральних вод місцевого.

Borjomi17_-23

А це бювет з теплою водою Боржомі. Знаходиться він на території парку, тож щоб попити з нього водички потрібно заплатити, як мінімум за вхід в парк.
Бювет з холодно "Боржомі" - поки ще доступний всім бажаючим ( а бажаючих з бутлями достатньо)

Borjomi17_-25

Отож піднялися в верхній парк. на плато. І пішли гуляти осіннім лісом.
При бажанні тут можна орендувати квадрацикли.

Краєвиди тут ...

Borjomi17_-27

Borjomi17_-30

Набудували тут колесо огляду. Правда, коли ми прийшли воно не працювало. Кінець жовтня тут вже не сезон.

Borjomi17_-29

Зустріли якогось напівполоумного дідуся, який причепився з розмовою. Сказав, що нам обов'язково треба сходити до монастиря. А нам то що. Пішли глянути, що воно таке. Звичайно ж не асфальтованою дорогою.

Borjomi17_-32

Borjomi17_-34

Borjomi17_-35

Періодично відбиваючись від таксистів ( по дорозі шукаючи гриби))) ) таки дійшли до монастиря.
Монастирем виявилася пустинь якогось св. Серафима. Тут, за легендами він жив, обіймався з ведмедями, лікував хворих і взагалі молився на камінь.
Тепер під той камінь можна засунути записку з побажанням.
Але зроблено симпатично.

Borjomi17_-36

Borjomi17_-38

Пішли назад. Потрібно було заселятися в готель.
Осінь в горах - неймовірна.

Borjomi17_-39

Borjomi17_-40

Borjomi17_-44

Назад виріли спускатися не катанткою, а дорогою, бо теоретично, вона нас мала вивести десь близько до нашого хостелу.

Borjomi17_-46

Але знову зустріли знайомого вже дідуся і він направив нас на коротший шлях. І дуже мальовнимий, доречі.

Borjomi17_-47

Borjomi17_-48

Прихована доріжка ( доволі підзакинута вже) виводить з плато в парк , вже за воротами і контролером, тож якщо надумаєте зекономити 2 ларі - рекомендую).В парк вона виходить десь в районі Павільойону з мінералкою.

Borjomi17_-49

Але ми вийшли за паркан і пішли заселятися. Проте, щоб повернутися незабаром. Навіщо? Про то наступного разу. Буде цікаво. Не перемикайтеся.

Borjomi17_-50

Оригінал публікації ось туточки
Tags: 650 d, боржомі, висота, відпочинок, відпустка, життя, кавказ17, оленка, подорожі, фото, фото17, я

• Про показуху

Some dudes know all the right things to say. When it comes down to it its just a game. Instead of talking let me demonstrate. Yeah. Get down to…

• Про сніданок

Хочу тебе, З тобою, кохана, прокидатись на ранок. Хочу тільки тебе – в ліжко тобі приносить сніданок. Доброго ранку. Чи є у вас якийсь…

• Про урбан

Повз Мій Двір-Ворітечка Голубка летіла Не'ддав мене Мій Батенько За кого хотіла Та'ддав мене Мій Батенько Та за Воєводу У Чужий Край-сторіноньку…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.