falkoner (falkoner) wrote,

Танцюй, моя зірка!
Танцюй, поки не проснулось
Натомлене місто...
Завали на роботі, катастрофічна нехватка часу...

zaxid_17-38

... отже, той факт, що я не потрапляю на всі дні фестивалю ЗАХІД було майже наврочено. Проте квитки на Львів я мав на п'ятницю і суботу. Якщо пам'ятаєте, 19 серпня була робочим днем. Відпрацьовували за чотириденні гульки на День Незалежності. Варіант триденного фесту майже не розглядався...
Наплічник спакованим стояв на роботі ще з четверга ( мало що може статися), але за коварним планом у Львів я мав потрапити в неділю вранці ( квитки на п'ятницю довелося здати), аж тут Оленка запропонувала варіант, від якого неможливо було відмовитися.
О 17 на святошино зупиняється львівський Інтерсіті, а отже з роботи тікати зовсім недалеко. Суботній квиток на нічний поїзд також був повернутий, куплений новий в швидкісний денний, 5 годин сидіння і ось я в місті Лева.
Далі важче. Як добратися до Родатичів?
Розклад фестивальних автобусів ввечері працює тільки в одну сторону, і ці фестивальні автобуси ніфіга не зупиняються там, де написано на сайті.
Півтори години блукав районом вокзалу намагаюсь вибратися. Маршрутки в тому напрямку вже не ходили, електричка остання пішла, міжнародні автобуси в сторону Мостицька або були заповнені, або просто не хотіли мене брати, щоб не зупинятися на трасі. Пароль від БлаБлакару я забув.
Залишалося таксі. Місцеві рахуючи суму в 10 грн кілометр оголошували 400 грн.
Згадав про Убер. Програмка показала 350 грн. Ну, 350 - це не 400 , до того ж я сильно заєбався. Хотілося добратися до друзів і Оленки і взагалі набухатися. Сів в машинку, водій дізнавших, що їдемо в Родатичі, почухав потилицю і "запропонував" вимкнути прогу , накинути ще 50 грн і тоді він повезе. Мені навіть не довелося чухати потилицю, щоб зрозуміти, що мене хочуть розвести. Водій був посланий, в дааалллекі гори, такі далекі, що місцезнаходження їх я зміг довірити тільки додатку, коли скаржився на мудака цього.
Але їхати то треба, знову відкриваю Убер він спочатку видає 380, а потім несподівано 250 грн. Це вже краще, до того ж водій не вимахується і везе за тарифом. Правда знову ж таки з вимкнутим додатком.
Милий такий дядечко, на форді з польськими бляхаВилетіли правда не критично, машинка сама вибралася ( хочі відразу зупинилось зо 5 машин на допомогу) і я таки потрапив до повороту в Чарівну Долину.

При вході мене зустріла Оленка зі стрічкою і я навіть встиг на Enter Shikari. Мене навіть охорона пропустила і з великим наплічником і ножем, пожаліла бідосика, який потрапив тільки на один день фесту.

А на Курган і Агрегат та ХЗВ я вже відривався на повну. Ну і фоткав, звичайно.
Як завжди було весело, з матюками і пивом. Кароч гарнюсінький такий треш, угар і аббадон. Все як я люблю.

zaxid_17-13

zaxid_17-32

Хочеться окремо передати співчуття працівникам Рок сцени, які, мабуть потім довго ще виколупували костюми Хамерманів з усіх дірок ( і я не тільки про сцену).

zaxid_17-34

Ранок почався ще краще. З кави, їжі і трошки навіть кон'яку.
Народу в наметовому було дуже багато, а отже і наметова ( я про платне) виглядало величезним, хоча весь масштаб і приховували дерева. Скільки народу ховалося в лісі поза територією я боюсь і уявити. Хтось знає цифру відвідування цьогорічного Захід Фесту? Бо я щось пропустив.

zaxid_17-36

Побут в платному наметовому. Своїх грошей воно коштує.
Пункт підзарядки.

zaxid_17-40

Умивальники

zaxid_17-42

Фудкорт ( який вночі перетворюється на клуб з відкритим небом. Своя музика, свої шлюхи, свій блекджек))).

zaxid_17-44

А ще безкоштовні душі, охорона, туалети з ВОДОЮ, ПАПЕРОМ і РІДКИМ МИЛОМ. Шок і сенсація.
Зібравши намети і закинувши основну масу речей Каті в машину( оту яка на першому фото), ми пішли тусячити на фестивальну територію.

zaxid_17-48

Це , доречі про безкоштовне наметове, хто жив там, помитися можна було тут.

zaxid_17-53

На території як завжди було купа забавок і атракцій окрім концертів. Треба ж якось людям вбивати час в очікуванні початку музичної частини.

zaxid_17-57

По програмі тут відбувалося багато цікавих лекцій, але мені щастило попадати тільки на якусь толерастію.

zaxid_17-60

Фудкорт на території масштабніший.

zaxid_17-62

Але комусь все це не миле. Свєта загубилася...

zaxid_17-63

Як завжди багато людей в забавних костюмах.

zaxid_17-65

zaxid_17-82

Виробники цигарок траційно замутили зону розваг. Той приклад, коли заборона прямої реклами пішла дуже на користь.

zaxid_17-68

По трошки добралися таки до сцен.

zaxid_17-72

Подивилися, що на Головній і Рок сцені ще нічого не відбувається пішли позалипати на Інді.

zaxid_17-73

Тут в принципі всі залипали. Місце таке. І музика.

zaxid_17-77

Сходили подивилися на Daewoo Matiz Лео Мантіса. Видно , що не москаль. Українською говорить краще, ніж більшість моїх знайомих.

zaxid_17-84

zaxid_17-87

Спека виснажила народ. Це я то приїхав вночі, а вони тут вже третій день варяться.

zaxid_17-92

zaxid_17-95

zaxid_17-96

Прогулялися до Рок сцени. Тут народ не менш виснажений тусив під сценою, але точно більш п'яний.

zaxid_17-100

Відірвалися ( ну я відірвався, добре) під SEPTA. Нарешті я застав концерт Септи. на якому було багато народу.

zaxid_17-102

М'яско.

zaxid_17-110

Повернулися до головної і перейшли на темну сторону музики.
The Hypnotunez я почув вперше цього року на Атласі під зливою. Це було кохання з першого погляду. Після цього ще три рази пересікався з ними на фестах і ні разу не пропустив виступу!
Відкриття року поки, раджу послухати.

zaxid_17-112

zaxid_17-115

zaxid_17-128

Заскочив потім на Республіку Паліну. Паунивав пару пісень.

zaxid_17-131

Мені якось ближче Рок сцена.

zaxid_17-136

Куди я потім і попрямував послухати Miss May I.

zaxid_17-140

zaxid_17-144

zaxid_17-146

А далі почав розпачинатися армагедець. З мене часто сміються, коли я говорю, що привожу з собою дощ. Ось ще доказ.
Pianoboy виступав вже в зливу.

zaxid_17-157

Але глядачів це не зупинило. Народу прийшло - уйма.

zaxid_17-164

zaxid_17-165

Хоча я їх не дуже розумію, адже на Рок сцені були Chelsea Grin.

zaxid_17-167

Ще більше я не розумію людей, які масово прийшли на ONUKА.
Маша вже перефарбувалися, а більше там дивитися немає на кого. Жартую, звичайно, шоу класне.

zaxid_17-176

zaxid_17-178

zaxid_17-179

Закривали Рок сцену і мій єдиний день на фестивалі In Extremo. Круто, але мало. Мусили бігти на автобув , бо поїзд на Київ не чекав би.
Ехь, не знаю, як там складеться в наступному році, але переривати традицію не хочеться. Це вже був сьомий (здається) Zahid fest підряд, тож мені є з чим порівнювати. Особливо радує, що з кожним роком рівень росте і зараз цей рівень дуже і дуже достойний.
Тож зі сподіванням скажу до зустрічі, ЗАХІДФЕСТ 18.

zaxid_17-181
Оригінал публікації ось туточки
Tags: 650 d, життя, львів, літо, музика, оленка, подорожі, фести, фото, фото17, я фонад, яке ж я пиздовате!

• Про відображення

Дзеркало розбилося, Уламками дивилося, Довго ти тоді просила, Гірко голосила. Bari luys Як довго можна дивитися на воду? Оригінал…

• Про жовте

Я відніму себе в тебе, Я знаю, я знайду себе. Тебе саму залишу я – Моя депресія! Доброго ранку На день ближче до осені... і зими…

• Про день

Сьогодні був хороший день, Я загубила гаманець. У ньому були крихти всього того, Що називається "кінець". Goede morgen Сьогодні був…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.