falkoner (falkoner) wrote,

• Music:

Про Ґданськ. Частина друга. Перші враження

Обірвав мій сон телефон,
Пальми за вікнами не ростуть,
Хвилі упірнуть не кличуть,
Хочу бути там і не хочу тут.
Як тільки з'явилися в продажу квитки на рейс від WizzAir " Київ-Ґданськ" , то я відразу ж їх купив. Ну як можна не купити, коли квитки "туди-назад" коштували всього 538 грн?
Я вже писав про
Мурали Ґданська. Сьогодні ж розкажу про свої перші враження від цього прекрасного міста.

Дуже зручний час вильоту з Києва. Ранок. Взагалі, аеропорт "Жуляни" для мене майже рідний. Правда приїджаєш ото туди на тролейбусі. Як на роботу. Ніякого відчуття свята).
Тьома з Аньою купували квитки на день пізніше не домовляючись зі мною, але фарт він такий, наші місця були поруч).

Дві години і ми в дуже симпатичному аеропорту Ґданська.
Позитифф від польоту прибили польські прикордонники. Які влаштували який адок на паспортному контролі. Ми простояли майже годину, при тому, що були явно не в кінці черги. Придурки вираховували кожень день, при чому роблячи це на пальцях. Взагалі, такого відношення як на польському кордоні не зустрічав ще ніде. Ми сподівалися зустріти з поїзда друзів, які їхали з Кракова, але виявилося. що вони нас чекали. Навіть встигли поснідати.
Але все минулося. 3.2 злотих, звичайний рейсовий міський автобус і ми доїхали до Залізничного Вокзалу . Там до житла нашого було недалеко. Закинули речі до чекіну в хостел і пішли бродити містом.

Одна з головних принад старого міста в Ґданську - будівля Ратуші Головного міста ( Ratusz Glownego Miasta), яка височіє на вулиці Długa (Довга), що на сході переходить у Dlugi Targ (Довгий базар). Разом вулиці називають Королівським трактом. Ці вулиці знаходяться перпендикулярно Мотлаві і простягаються від Золотих воріт (Zlota Brama) до Зелених (Zielona Brama).

Дуже багато туристів, незважаючи на осінь. На задньому плані ті самі Золоті ворота.

Якби стояло таке в нас на Хрещатику всі б бузили, що за сміття, а тут воно сприймається як інсталяція)).

Крізь малесеньку вуличку проглядається Мар'яцький костьол (Kosciol Mariacki), або костел Пресвятої Діви Марії, він є найбільшою культовою спорудою в світі, побудованою з цегли. Зведений костел був в 1502 році.

Поряд з Ратушою розміщений дуже мальовнимий Фонтан Нептуна.У XVI столітті фонтан зник зі свого місця, його повернули назад аж 1954 року. Як знак про те, що Гданськ - Нептунове місто, місто води.

Ну а ми, що ми? Звичайно ж полізли на дзвіницю ратуші. От не пам'ятаю ціну квитка. Здається 7 злотих.

Вид звідти точно коштує тих грошей. Ну і з погодою пощастило. Що, в принципі , дивно, бо за кордоном я зазвичай зустрічаю пасмурну погоду.

Дахи старого міста

Ну і звичайно ж запилив панорамку.

В ратуша ж знаходиться доволі симпатичний історичний музей, вхід туди оплачується окремо. Ми не ходили, але деякі експонати в під час підйому таки побачили.

Внутрішній двір Ратуші.

Монументальна будівля. Дя...

Вирішили пройти Королівським трактом повністю. Пішли в сторону ріки.

Будинки тут, звичайно, неймовірні. Таек враження. що змагаються між собою в кого крутіший фасад.

А ось і ворота зі сторони ріки. Зелені ворота. "Зеленими" їх назвали через те, що спочатку вони були пофарбовані в колір весняної зелені. Будувалися ворота в 60-х роках XVI століття, поверхи над воротами повинні були стати заміською резиденцією польських королів.

Набережна Ґданська - це казка. Окрема неймовірна казка.

Але про неї докладніше наступного разу, а поки ми вирушили до Молтавської вежі.

Поряд маріна Гданського яхт-клубу.

І будинки з цікавою, гібридною архітектурою.
Зроблені в старовинному стилі, але з сучасних матеріалів. Скло,дзеркала.

А це "Буршитинове око" - колесо огляду біля Старого міста. Навколо активно триваэ реконструкція /будівництво. Зараз околиці навколо атракції унилі.

Молтавою активно катають туристів такі от забавні човники. І не тільки такі. Бачив " поліцейську машинку", "формулу 1")) Забавно.

Знову набарежна і Морський музей. Між Ґданськом і морем особлива любов).

Фасади...

Журавель над Молтавою (Журавель) - неймовірне спорудження XV століття, яке було одночасно міськими воротами і портовим краном. Це найстаріший портовий кран Європи.
А корабель екскурсійний. За 30 злотих він прокатає вас до Нового порту і поверне назад.

Але підійшов час чекіну, і ми вирішили повернутися в хостел заселитися і далі піти гуляти. Поверталися , розглядаючи круті будинки.

Вулиця Огарна ( Ogarna)

Мілота...

А це хостел. Ліжко в ньому обійшлося мені 100 злотих за три ночі. З хостелом ще є епічна історія, але про то я розкажу наступного разу. Буде цікаво. Не перемикайтесь.

gdansk-136.jpg gdansk-137.jpg
Оригінал публікації ось туточки
Tags: 650 d, гданськ, подорожі, позиитифф, польща, супер, фото, фото16

• Про міста

Але це було щастям: у ночі туманні та хмарні заблукати у місті, де квітнуть осінні ліхтарні, і довіку ходити удвох по висячій плантації, де…

• Про воду

Повільний корабель вантажений піснями темряву випалює сигнальними вогнями, Пливе до нестями, пливе до знемоги. Шукає землю любові і тривоги.…

• Про кольори

Хочеш, я твоїм кольором буду, Восьмим кольором, восьмим чудом, Білим... я буду білим, як сніг, Якщо ти ним бути дозволиш мені. Kaliméra…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.