falkoner (falkoner) wrote,

• Mood:
  • Music:

Про Краків. Частина перша. Ранкова

Старе місто, брук блистить під ногами
Намистом зірки розкинулись в небі
І листя шепоче мені: "Де ідеш, де ідеш?"
Я крокую, на рантку з тобою іду
Я милуюсь природою, гарно так тут
Аж душа із грудей рветься десь до небес
Ну ось. Нарешті добрався знову до фоток з Польщі. Сьогодні трошки про Краків.

Я був би не я, якби подорожував без пригод.
Перші приколи почалися ще в аеропорту "Київ".
Перед входом в термінал я вирішив покурити. Чесно побачив, що висить табличка " Не курити " і стрілочка праворуч. Ми і відійшли праворуч. Сидим, теревенимо про щось. Підходить дядечка міліціонер і каже, вищо прихуїли? Тут не можна ж курити. Обертаюся. а там дійсно знак заборони і стрілочка ще далі праворуч. Ну що робити, винен же.
Пішли в кімнату міліції. Перед цим, я кста довго шукав смітник, щоб бичок викинути. Почали писати протокол. дядечка міліціонер довго вибачався, каже я б просто попередив, але начальство помітило мене на камері і наказало зробити "ата-та". Та я і не відбивався якщо чесно, сам дурний. Єдине парило, що невідомо на скільки затягнеться оплата штрафу, в мене і кешу нема, і хз як та процедура проходить, а в мене ж типу літак має бути скоро).
Але відбувся протоколом -попередженням.
В аеропорту "Катовіце" ( який доречі ніхія не в Катовіце) все пройшло теж доволі спокійно. Хоч мене лякали довгими і муторними перевірками. Правда якщо летите, то роздруковуйте всі можливі квитки і броні готелів.Які то підозрілі ті прикордонники.
10 хвилин і ми виходимо з терміналу. Правда ми мули майже першими в черзі, а черга була така величенька.

А тут знову приколи). З однієї сторони щоб з економити ( прямий трансфер в Краків коштує 45 злотих) з іншої щоб трошки роздивитися польський Донбас тобто Верхню Сілезію , ми вирішили їхати через Катовіце. А добиратися до Катовіце громадським транспортом.
Для цього порадили використовувати програмку для телефону
Jakdojade . Програмка класна, але раджу спочатку вдома в ній гарно розібратися, що я і не зробив за браком WiFi вдома. додаток показує всі пересадки ( чи не пересадки) з якими можна доратися з одної точки в Польщі до іншої. Має можливість зберігати маршрути. якщо ви виходите в оффлайн... але про то я дізнався вже пізніше.

Але спочатку все йшло добре). Ми мали сісти в автобус №738, потім в 16:51 ( а транспорт ходить в Польщі дуже точно) на автобус 860, потім на електричку і добратися до Катовіце. Коли я розплачувався з водієм, та вся штука на телефоні в мене збилася і їхали ми десь по пам'яті трошки)). Знаючи як платити в транспорті за проїзд я попросив у водія чотири повних годинних квитки ( які коштують 4,8 злотих). Він дуже добре говорив англійською,тож дав на всього два пільгових квитки ( по 2,4 злотих) . От я думаю тепер , чи він нас за студентів прийняв чи за інвалідів...

Кароч в 16:50 я підійшов до нього і попросив зупинити нам там, де ми зможемо пересісти на 860 автобус. При чому зрозумів він це тільки тоді , коли я заговорив українською і радісно нас повідомив, що ми вже давно проїхали свою зупинку). На питання як ще добратися до Катовіце або Кракова - він знову таки радісно повідомив, що вже ніяк).Запропонував прокататися з ним по колу і повернутися до аеропорту. Але я таке багато разів чув у багатьох місцях України , та і в інших країнах і з допомогою залу ( тобто всього радісного автобусу) . Нас висадили на площі якогось містечка . Сказали тут має бути маршрутка на Катовіце. Маршрутка там таки була, навіть ото стояла відразу, але водій сказав, що в напрямку Катовіце - то через дорогу. А тітонька в ларьочку і розклад вказали нам, що маршрутка має бути через годину.
Цю годину ми використали , щоб перекусити посоватися навколо головної площі . Потрапили ми , доречі в Севеж ( Siewierz)

Бачили показник " Руїни замку", але подумали, що руїни - то такоє, а даремно. Замок доволі симпатичний такий. Але про то я дізнався вже ось зараз.

За 7 злотих і півгодини ми домчали до Катовіце і майже відразу пересіли на автобус до Кракова ( 14 злотих) .
Поблукали трошки навколо вокзалу і заселилися в хостел. Хостел
One World Hostel , кста дуже раджу. Зручне розташування ( 7 хв пішки від вокзалу, через дорогу від Старого міста), зручні ліжка, чисті приміщення, смачний сніданок ( в Польщі взагалі небагато хостелів зі сніданками), порівняно недорого.

Заселилися і пішли бродити містом, я навіть без камери не був, притомився трохи. Попили пивка (7-14 злотих в барах), повечеряли на вулиці  ( вареники різноманітні 7 злотих 6 штук), там постійна ярмарка для туристів. Знову попили пива, і завалилися спатки, завершуючи цей довги і нудний день.

Наступного ранку мене підірвало рано-рано. Якого хєра, подумав я , але не спалося , тож взяв камеру і пішов фоткати Краків, який ще не прокинувся остаточно.

Я тими дорогами ще не раз протулю, тож зараз просто фото сонного міста.

Словацький театр

Флоріанська вулиця

Площа Центральний Ринок

Суконні ряди

Скульптура "Зв'язаний Ерос"

Ось, наприклад, діюча колонка. Імені Валенти Бадиляка, польського пенсіонера, колишнього пекаря, під час війни члена Армії Крайової. Став відомий тим, що на знак протесту проти замовчування владою Катинського розстрілу прикував себе ланцюгом до гідранта на Головному Ринку і, обливши себе бензином, вчинив самоспалення. Напис говорить, що вода непридатна для пиття.Для технічних потреб я бачив її набирали місцеві торговці.

Міська ратуша.

Базиліка св. Марії.

От не знаю, який костел.

Краків активно ремонтується і будується. Старе місто не виняток.

От тут я зрозумів перспекиву вулиць...Реклама не заважає

А от з парковкою біда. Машини стоять всюди. Правда всі платять за парковку.

Флорентійські ворота. Колишній головний в'їзд в місто.

Таку штуку я колись бачив в Будапешті біля парламенту, але в Польщі вони масово стоять. Дуже класна штука для сліпих людей.

Сонце підіймалося, а я вирішив повернутися на сніданок і за Мариною).

Барбікан, символ Кракова. Розміщений на гербі міста.

Далі хостел, душ, сніданок і вже конкретна така експедиція містом, але про то наступного разу.
Не перемикайтесь.

Оригінал публікації ось туточки
Tags: 650 d, краків, подорожі, польща, ранок, фото, я

• Про сутінки

Сутінки, сутінки навесні, Хвилі холодні до ніг. В серці — надії, як уві сні, Хвилі біжать на берег. สวัสดี ครับ Ви гарно бачите в…

• Про котів

Є у мене кошенятко Біле-біле наче сніг, Цілий день літа по хаті, Всіх Мурко збиває з ніг. Sabahınız xeyir Котика якої породи ви б собі хотіли?…

• Про забобони

Чорний котик, чорний друже, Чорний котик серед дня, Тягне лапкою з калюжі Отакеньке мишеня. Bună dimineaţa В яку прикмету ви вірите? Ну, чи не…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.